דרכי הגעה

רח' צבי הנחל 21, פארק התעשייה עמק חפר.
למנווטים עם waze או תוכנת GPS אחרת- הקלידו "הדב הלבן" או "צבי הנחל 21 - פארק תעשיה עמק חפר" ותגיעו הישר לכניסה לחניה.

לבאים מאיזור המרכז:
נוסעים צפונה על כביש החוף (כביש 2) עד למחלף נתניה. יורדים ימינה (מזרחה) לכביש 57 וממשיכיםצומת בית ליד.
בצומת בית ליד פונים שמאלה (צפונה) על כביש 4 (שילוט לחדרה). על כביש 4 ממשיכים 8.5 ק"מ עד הפניה שמאלה לפארק התעשיה עמק חפר (רחוב דרך נחל אלכסנדר).
פונים שמאלה בשמחה ובששון (כי כבר ממש כמעט הגעתם) ממשיכים ישר, עוברים כיכר אחת ובכיכר השניה פונים ימינה (רחוב צבי הנחל).

*** הדב הלבן- 12 דק' נסיעה מצומת בית ליד ***

לבאים מדרום בכביש 6

יורדים במחלף ניצני עוז לכביש 57 (מערבה)- ע"פ השילוט לנתניה. נוסעים בכביש 10.5 ק"מ (בדרך תוכלו לראות את כפר יונה!) ומגיעים לצומת בית ליד
בצומת בית ליד פונים ימינה (צפונה) לכביש 4 (שילוט לחדרה). ממשיכים על כביש 4- 8.5 ק"מ עד הפניה שמאלה לפארק התעשיה עמק חפר (רחוב דרך נחל אלכסנדר).

*** הדב הלבן- 20 ד'ק נסיעה ממחלף ניצני עוז ***

לבאים מצפון בכביש 6

יורדים במחלף ג'ת לכיוון מערב (כביש 61). לאחר ק"מ אחד פונים שמאלה (דרומה) לכביש 581. הכביש מתפתל בין ישובי עמק חפר ואנו מתפתלים איתו עד שהוא מגיע לכביש 4 (14 ק"מ).
בכביש ארבע פונים ימינה (צפונה) עדיין ע"פ השילוט לחדרה. אתם ממש קרובים!
נוסעים 800 מטר על כביש 4 לצפון ופונים שמאלה לפארק תעשיה עמק חפר. ממשיכים ישר, עוברים כיכר אחת ובכיכר השניה פונים ימינה (רחוב צבי הנחל).

*** הדב הלבן- 15 דק' נסיעה ממחלף ג'ת ***

לבאים מאיזור חיפה והצפון

נוסעים דרומה על כביש 2 עד למחלף "אולגה". במחלף לוקחים שמאלה ברמזור הראשון ושוב שמאלה ברמזור השני עוברים מעל כביש החוף ופונים ימינה ברמזור לרחוב אהרון אהרונסון. ישר במעגל תנועה הראשון ימינה בשני ושמאלה בשלישי והגעתם לכיכר המשטרה בחדרה. פונים ימינה (דרומה) לכביש 4. נוסעים 3.5 ק"מ על הכביש ופונים ימינה לאיזור תעשיה עמק חפר (רחוב דרך נחל אלכסנדר).
ממשיכים ישר, עוברים כיכר אחת ובכיכר השניה פונים ימינה (רחוב צבי הנחל).

*** הדב הלבן- 10 דקות נסיעה ממחלף אולגה ***

שעות פתיחה

שעות פתיחה - נוב' 17- יוני 18

א'-ה' בחופשים בלבד.........................................10:00-18:00
א'-ה' בימי לימודים ............................................16:00-19:30
שישי בימי לימודים.............................................סגור
שישי בחופשות..................................................10:00-15:00
ערבי חג...........................................................יש להסתכל בעמוד החדשות.
כל שבת............................................................10:00-18:00

16:00-19:30...................................................Sunday-Thursday in school days
10:00-18:00.................................................. Sunday-Thursday vacition
10:00-15:00.................................................. Friday vacition
Friday............................................................. Close
10:00-18:00...................................................Sutrday

* אירועים בדב ניתן לערוך גם מחוץ לשעות הפעילות הרגילות בתאום מראש.
* מומלץ תמיד להתעדכן בפייסבוק או בעמוד החדשות.

מחירון כניסה

כרטיס כניסה לילד בחופש / שבת / חג.................................64 ש"ח..... ............................Saturday,Holiday,Vacation kid ticket
כרטיס כניסה למבוגר בחופש/שבת/חג.................................38 ש"ח..............................Saturday,Holiday,Vacation adult ticket
כרטיס כניסה לילד בימי לימודים א-ה אחה"צ.........................40 ש"ח....................... Sunday - Thursday school days kids ticket
כרטיס כניסה למבוגר בימי לימודים א-ה אחה"צ.....................10 ש"ח......................................... Sunday - Thursday school days
כרטיסיה (10 כניסות- לא אישית)........................................490 ש"ח...................................................... 10 Entrances tickets
מנוי שנתי למשפחה..........................................................1800 ש"ח (2 הורים +3 ילדים).............. One year family free pass

* משעה 17:30 בשבתות / חופשות וחגים הורה לא חייב בכרטיס.
* סבא וסבתא / נשים בהיריון וילד מתחת גיל 2 לא חייבים בכרטיס.
* מתקני המים נפתחים בחג שבועות עד סוכות ומתקן הבייס ג'אמפר פתוח מ 12.4.17 ועד חג סוכות 2017.
* מתקן הבייס ג'אמפר נסגר בשעה 18:00.
* מתקני הגובה נסגרים חצי שעה לפני סגירת הפארק.

מבצעים והנחות

הדב הלבן משתף פעולה עם מגוון גופים ומועדוני הלקוחות המובילים בארץ!
רוצים כניסה מוזלת או קופון הנחה?חפשו אותנו במועדון בו אתם חברים.